CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Friday, January 14, 2011

seronok ye kau jadik manusia kejam?

Assalamualaikum wbt..



Subhanallah..Subhanallah..
kenapa mereka kejam sekali?
Anugerah Ilahi yang menjadi pengikat kasih diperlakukan dengan kejam sekali.
Kenapa masih lalai dan tergoda dengan godaan syaitan?

Hey manusia, jangan jadi panas baran boley tak?
Hey manusia, kenapa tak tanamkan sifar sabar dalam diri?
Hey manusia, kenapa kau seksa anak bini kau macam tu sekali?


Ok, aku memang sangat emosional sekarang ni!
nak tahu kenapa?


baca suratkhabar hari ini.


Mood : benci pada penyeksaan terhadap bayi dan kaum wanita.

till then, bai!

18 comments:

ashutz said...

cik we...

lini hasnan said...

hahaha.. :)

nyonya penang said...

gila kurang ajaq......
mau hempas dia jatuh bangunan baru tao kot...

lini hasnan said...

eh kak nyonya.lama enggak bermesra dgn kamu ya

misSbLurRy said...

dodol durian nye bapak.....

wahai emaknye..sila bukak mata anda...
untuk keselamatan anda dan juga anak anda...

buat lah tindakan yang sewajar nya,,,,sayang biar bertempat..jgn jd buta tuli sebabkan syg anda...

||aLeaSaRa|| said...

kalau mamat tu ada dpn mata dah lama simbah ngan air longkang ngrrr.....

lini hasnan said...

missblury : yup betoi. mak paling memainkan peranan penting.tp kalo bapaknya stil tak makan saman gak.cmne? salah bapaknya jugak ni!

lini hasnan said...

aleasara : jum simbah same3!

Wan Zulqhairi said...

anda di tag.. kalau mau hadiah boleh try buat. hehe..
http://wamozuwaha.blogspot.com/2011/01/contest-pic-hitam-putih-paling-cool.html

lini hasnan said...

ecece,cepat wat header br akU!

hiro said...

kejammmmmmm.

HonEyBuNNy said...

uwawwaw...emo2 jugak neh..hahha

as said...

hiro : lelaki itu kejam sekali! erk. hiro kejam jugak ke????

as said...

honeybunnya : :)..mintak3 tanak jodoh macam tuu..Amin. :0

rabbany said...

sma2 kita ambil ikhtibar..

Ujang9897 said...

tue la takder iman

lini hasnan said...

bani : ye.sama-samalah kita.:)

lini hasnan said...

ujang87 : sbb tak penah berusaha nak upgradekan iman..