CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Friday, January 14, 2011

Badan sasa? Ouch i like ;p

Assalamualaikum wbt..

Hey eberi bodi! sehat kah anda semua? sori lah u olls, i bizi sikit sejak kebelakangan ni. Maklumlah, ramai sangat nak interbiu i tanya kenapa i makin kuruih..ok tipu.

Dah, aku takde masa nak menggedik dengan u olls, layan je la pic yang tak seberapa ni ye. Jangan engko tak percaya pulak. Terlebih percaya pom tak boleh...khurafat jadinya deknon yeee..

Lets check it out!


Tang kuat daya ingatan tu aku hairan. camne la aku si penggemar semut boleh kuat daya ingatan ni? BELAWOK KOHONG! eh bukan ke busuk kohong? haha. ore kelate tulom pliss



Searching si Que pulak jumm!

Hah, badan sasa? sesuai jadi bomoh doktor? suka dudok dirumah? Nawok epeh!

 



Jum serbu bulan encik kawan special aku pulak..check it out!!

 Psst : dia lahir bulan januari :)




4 comments:

Wan Zulqhairi said...

Suka pada kecantikan, kekemasan dan teratur?? hurmmm!!!! ni komen.. hahaa

ain revival said...

kak as..!
igt ore ag x..???

lini hasnan said...

Q : haha.aku ko mu? haruslah aku ye dok?

lini hasnan said...

ain : ingat ingat dan ingat lagi!