CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Sunday, January 9, 2011

kosong itu sakit...

Assalamualaiku wbt...



5 minit pertama,
Aku pandang henset, sepi..

15 minit kemudian,
Aku pandang henset lagi, sepi..


Tengah main poker agaknya.
Online lah..


Aku kelip kelip mata,
Mana dia?
Aku tak boleh tipu diri sendiri,
Aku rindukan dia,

ok dah, tahan airmata tu,
Nite everybody



Psst : Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa




Lirik dia buat aku sentap. till then, bai!

10 comments:

Ili Nadhrah said...

nape cedeh2 ni..:(

lumut said...

x bodoh..sebab kau ade perasaan...kau bukan robot...tp sebab kau perempuan yg halus jiwanya..kau menangis sbb mengikut lumrah...takkan klau sedih kau nak ketawa plak kan???lumrah wanita itu suka disyaangi dan benci dikhianati....tp menangislah berpada pada...jgn selalu.....dan simpan sedikit utk kesedihan yg lebih bermakna...dan pujuk hati kau...jika cinta kau pada Dia pon x seberapa..mcm mana mahu kau perolehi cinta manusia yang begitu banyak cacat celanya....add aku ym kalau nak borak ngan aku....mungkin aku lebih selesa meluahkan pada orang yg kau tak kenal...esoksemalam@yahoo.com

CGG said...

hurmmm...
kamu punya hak tuk sedih..

tak kira malam atau siang..
kosong mmg sakit..
moga tahun nie ia akan terisi dgn sesuatu:)

lini hasnan said...

kela : eh, pggil kela boleh?haha. ok, sy dah boleh senyum :)

lini hasnan said...

lumut : mut, nanti aku add ko eh. tens sudi kawan ngan aku ;))

lini hasnan said...

CGG : tens :)

skooz-san said...

wuuuuuuu~ sabo aje. ngee~

lini hasnan said...

sedang bersabar skooz-san. eh, kenapa lelaki ini pelik?

Ili Nadhrah said...

boleh je panggil kela. lagi best ! hihihihi~

lini hasnan said...

ye baiklah.hehe