CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Monday, January 17, 2011

Penghinaan terhadap orang Islam!

Assalamualaikum wbt..

Jujurnya aku memang tak suka nak maki hamun orang. Dan aku paling tak suka nak mencarut. Bila tengok gambar tu kat blog kawan lama aku, tersentap gila wei.

Vavey punya betina ni!

Astaghfirullah Al Azim..tergamak mereka dan mereka si kafir durjana menghina orang-orang Islam sebegitu rupa. See, obviously gambar ni sengaja diedit!




Firman Allah bermaksud, " Dan orang-orang yang mendustakan ayat-ayat keterangan Kami, mereka akan dikenakan azab seksa dengan sebab mereka berlaku fasik." (Surah al-An'am :49)


Ertinya, mereka yang mendustakan (mengkufuri) al-Quran (ayat-ayat keterangan yang dapat dibaca) yang disampaikan oleh Nabi s.a.w dan ayat-ayat keterangan yang dapat dilihat (alam yang menjadi hujah mengenai keagungan dan kekuasaan Allah) dengan mata mereka sendiri, mereka akan dikenakan azab seksa yang pedih daripada sebab kejahatan dan kekufuran yang mereka lakukan terhadap ajaran Allah dan Rasul-Nya s.a.w.



mood : panas hati! till then, bai!
psst : mggu ni bz sikit, blog jrg berhupdate


8 comments:

zakiah said...

bodoh siot.. sape girl neh as??

Anuar Al-Ameen said...

melampau betullll!!!

lini hasnan said...

yah : hurm..tatao la. kawan aku dok search pasal hp..tetiba kuar imej ni.panas weh

lini hasnan said...

nuar : yela..aku sentap giler wei!

ashutz said...

perh...kurang ajo betol

n@jwamz said...

Ya Allah bangsa kafir ni mmg durjana laa!!

Wan Zulqhairi said...

blog anda cantek dan chomel, so anda ditag.
http://wamozuwaha.blogspot.com/2011/01/contest-blog-paling-cantik-comel-dan.html

Raja Zatimi said...

MasyaAllah suke benar menghina, Xpe bila tiba masa dia rasa AZAB Allah SWT dia akan rasa seksaNYA selamanya.. pejam celik je akan tiba masanya.