CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Monday, March 28, 2011

Impian Hasfalini

Assalamualaikum wbt...

Heyhoo peeps! Tiba-tiba saya wujud balik dalam dunia blogging setelah menyepi almost seminggu. Kan? Erk, ada ke yang still membacanya, tens yaw!

Dulu-dulu, i'm believe in fairytale. Tau fairytale? Ala, yang cerita cinderella, Snow white semua tu and guess what, saya menyimpan hasrat nak jadi macam dalam watak fairytale tu, wow. EH takpela, itu impian masing-masing kan. ^__^. By the way, masa saya dekat primary school, saya silap langkah. Erk, bukan la silap langkah, tapi mungkin dekat situ bakat sukan saya dicungkil. Ecece, ayat poyo! Takde lah bakat sangat, setakat lari dua tiga langkah tu bolehla.

Semakin lama meniti usia, saya realise saya perlu tukar cara saya. Saya nak belajar bermakeup, belajar stylo, belajar masak. Wah, wanita sejati sangat kan. Tapi saya takut nak cuba. Itulah probs saya yang paling takleh nak elak. So, plis la wanita3 gojes tolong saya berfesyen. huhuhu ;p


TEST TEST :)
psst : Gambar saya dengan King of The Nite tuhhh.

1 comment:

cik puan said...

peeeeeeewwwittt!! hai si canteks