CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, March 16, 2011

Bila pandang sang arjuna, auww!

Assalamualaikum wbt...

Peeps, seronok betul menghupdate blog setiap hari. Macam takda asignment kan? =.=
By the way, masa tengah melepak ngan kosmate kat fakulti tadi sambil buat ketupat kerja, keluar la satu topik. Kehkehkeh, topik dia bertajuk macam ni..


Apa yang anda tengok kalau pandang lelaki?


Ahaa..!

Jawapan 1 : Saya suka pandang tangan laki, sebab bagi saya..kalau tangan laki besar nampak gagah dan comei. ( sama macam jawapan saya ;p )

Jawapan 2 : Saya suka usha dada laki. Tambah-tambah lagi kalo yang berdada bidang..Pergh, boleh cairrr.! (tak setuju!)

Jawapan 3 : Of kos mata! Dari mata turun ke hati wei..Lelaki kalau punyai mata yang lawa, nampak romantik.. ( setuju! ). Saya tak suka laki ada bulu mata panjang.huhu.

Jawapan 4 : Hurm, hati dia kot. :) sekarang tak boleh pandang sangat luaran, susah nak cari laki yang baik. (Betul!)



Anda pula bagaimana? kongsi la..


Psst : aku dah tau laki suka usha ape bila pandang perempuan. Ish ish ish.. ;p



Perfect!

12 comments:

Wan Zulqhairi said...

cuba teka laki tgk pmpuan kt mana dulu??? Asetnya kah? gigikah? kakikah?? jarinyakah??

Nur Intan Syafinaz said...

Saya suke tgk tgn laki..hahaahha..alamak kantoi...nnt sume laki sorok tgn dlm baju..hahaha

JIJI YU said...

muehhe..tanganlaki dalam gambor ko tu kecik je aku tgk..

hiro said...

gua suka pandang perempuan..keh2

nuralynZAKREE said...

suka bulu mta pnjng..hehek3~

iniialahaku said...

bulu mata panjang????apekah spesis????macam cite kungfu cina je pon...hahaha

lini hasnan said...

Que: takziah atas kehilangan motor beliau ;(

lini hasnan said...

tan tan : hamboi, mesti ko salu usha tangan abg QUe an? tangan die lawa, gagah sgttt!

lini hasnan said...

jiji : saje je letak gambar tu, psiko sikit, tgn ko mesti besar kan.kihkihkih

lini hasnan said...

hiro : gua tahu sgt peel lu bro.kihkih

lini hasnan said...

alyn : seksi ke laki bulu mata pnjg? hee, taste msing-masing :)

lini hasnan said...

awakadalahawak : ko bulu mata pnjg ke? fairuz ckp pnjg.whoahahahaha