CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Wednesday, December 29, 2010

Apek oh Apek

salam olls.
 

Tahniah Tahniah Tahniah buat skuad kebangsaan! *gaya abang hasrizal pengulas tv1.haha. Memang aku rasa puas hati la dengan pemain skuad kebangsaan, sangat bersemangat dan wow! memang satu persembahan yang mantap la.Aku dah penat berblogwalking sikit malam ni, usha-usha pendapat dan komen korang semua. Rata-rata sibuk dok berkecek berbicara pasal piala AFF suzuki ni la. Jadi tak ketinggalan jugak lah nama apek yang disebut dan menjadi kegilaan remaja perempuan skg.ececece..

Memang apek bagus la main. Jarang jupe keeper yang cekap, cemerlang dan gemilang macam dia. Aku ni keeper handball Upm pun tak secekap dia. Superb la dia tu. Sangat superb. ok ok aku tak nak puji lebih-lebih. Kesian Cikgirlfriend Apek, terpaksa berkongsi kasih dengan orang ramai.Sabar ye deknon, berkasih sayang dengan public figure memang macam tuuu..

Sebenarnya, aku kagum la ngan Cikgirlfriend Apek tu. Sangat la open minded. Cuba korang bayangkan, boiprem korang dipuja dan digilai oleh ramai kaum-kaum wanita. Yang santek-santek plak tuh..uhh, sape tak jeles deknon oii.. tapi  Cikgirlfriend Apek tu, beliau tetap steady. olololo..

 jum kita terjah contoh kegilaan terhadap Apek.









See, terbukti kan? hee. alah, biasa lah perempuan kan. Jadi, semoga Cik Elia bahagia dan kekal sehingga anak cucu.


till then, bai!

No comments: