CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, September 15, 2011

Ilmu

Assalamualaikum wbt...

Hallo peeps, how was your thursday? Anyway, hari ni paling spoiled dalam seminggu kuliah bermula. Mula-mula kejadian bangun lambat lepas tu rushing gila angkut segala bakul toiletteries masuk toilet, pung pang pung pang siap mandi. *oh perkara yang paling saya tak suka adalah kena mandi cepat-cepat, serius!* =.=
Then bla bla bla, masuk petang, topup pulak buat hal, arghh rugi spoloh henggit, hangin wei. malam pulak berbuka puasa nasi takde, huwaa.. sedey mak hokay. Ok fine, mukadimah yang super bosan. Tett.

By the way, awak semua dah daftar sebagai pengundi? Oh i guest i dah berdaftar last sem tapi bila check tadi rupanya nama saya belum ada dalam list.So cepat-cepat lah daftar ye hasfalini. :)

Bercakap soal politik dan kewajipan mengundi, saya dapat banyak sangat ilmu yang sebelum ni saya tak pernah terlintas pom untuk mencari. Yes, ilmu mengenai politik. Saya dengar dan dengar tapi otak berputar fikir kelogikan dan kebenaran dalam kata-kata kawan saya. Saya tak layak berbicara politik, langsung tidak. Banyak benda yang kadang-kala diputar belitkan oleh media. Pity us sebab kita sebagai rakyat Malaysia tak dapat tahu benda sebenarnya yang disembunyikan oleh mereka-mereka yang hanya pentingkan diri sendiri. Ok cukup, nanti blog kena banned. kihkih. Politik? mengarut. i have been reminded myself that whatever happens, never lose our handhold. InshaAllah.


Saya rasa saya buat entri paling bosan abad ini. Ok bai.

1 comment:

||aLeaSaRa|| said...

hye sis sggh bls di sini.jom smeua bersyukur sbb masih bebas ke sana sini di bumi tercinta.sedih tgk dunia luar yg berlaku peperangan,kebuluran,kematian keluarga tersayang,hilang tmpt tinggal,akibat kerakusan pemimpin yg gilakan kuasa.

tak kiralah parti mana pun memimpin msia.....semoga keturunan kita seterusnya aman damai,bebas bergurau gelak ketawa semeja dgn pelbagai kaum di msia :)