CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Sunday, May 15, 2011

Selamat Hari Guru, yeay!

Assalamualaikum wbt...

Aku jenis gila menyanyi. Ye, sangat diakui oleh kawan-kawan rapat sekalian meskipun suara ala-ala Azean Irdawaty sikit. Pedulik hapa, hobi aku, ye dak? Akan tetapi, kegilaan aku terhadap nyanyian sangatla bertempat. Aku nyanyi dekat pusat karaoke, dekat bilik air, dekat bilik, dalam kereta.. And you know, menyanyi dalam kereta kuat-kuat sangat puassss! Satu hal lagi, aku jenis yang susah nak ingat lirik lagu..Yes, i admit it. Sangat susah, dengar berjuta-juta kali pun..haih, taktau la macam mana nak habaq..

By the way, ada satu lagi yang suatu ketika dahulunya aku suka nak dengar dan suka nak nyanyi. Guess what?



 

Dulu-dulu, time perhimpunan sekolah, cikgu yang kena nyanyi atas pentas kan. Aku bantai nyanyi sekali. kihkihkih. Best la lagu ni.. And tak sangka, lagu ni akan jadi peneman sepanjang kerjaya aku nanti. Amin..

Dengan itu, saya Nor Hasfalini ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua guru di Tadika Islam Tengku Anis, Sekolah Rendah Bunut Payong (glemer nama kampong ai), SMK Sultan Ismail, SMK Ismail Petra (sekolah palim seronot), MRSM Kuala Terengganu (sekolah palim duaronot), Matrik Kolej MARA Kulim dan pensyarah-pensyarah di UPM.. Jasamu tak terbalas, terima kasih sangat3 ^_____^


Psst : kepada bakal guru nama Cikgu Lini tu pun, Selamat Hari Guru..;p (tak salah ucap kat diri sendiri ye dok?kehkehkeh)

3 comments:

ZWAN SABRI said...

Samala.. zwan pown suka nyanyi gak walaupun suara x sedap.. HUHU

MySuaraBlog: MALAYSIA Di Tangga Yang Ke-5

FA said...

betul as..awk mmg suka nyanyi lagu guru malaysia nih!hehe:).

Ili Nadhrah said...

selamat hari guru bakal cikgu lini. hihihihih :D