CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, April 21, 2011

Surat Layang

Assalamualaikum wbt...

Tempek gambar penaja dulu :)


Hasfalini,
Semalam 20 April kan? Selamat hari jadi sayang. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki olehNya. Bila umur dah meningkat ni, harap-harapnya amalan bekalan untuk akhirat pun makin bertambah la. Biasa la der, dunia ni hanya persinggahan sementara sahaja.
Dalam sedar tak sedar, dah 22 tahun awak hidup kat muka bumi ni kan. Tapi perangai tak berubah, macam budak-budak lagi. Bila awak nak ubah diri awak?  Bila nak jadi matang? Bila? Bila?Tak lama lagi dah nak abes belajar, tak lama dah. ada setahun jek lagi. Lepas tu keluar, ada rejeki dapat jadi cikgu. Amin =.=

Apapun, jangan cepat melatah, ubah diri dulu. Jangan jadi seorang yang sangat sensitif. Tapi kenapa ye, sejak kebelakangan ni awak cepat sensitif, nak sentap tak tentu pasal? Tak elok begitu, bukan semua orang ada hati dan perasaan serupa awak. Sabar la, kalau terguris, cepat-cepat maafkan semua orang. Lumrah duniawi,  ada yang bermulut tajam, ada yang berpandangan serong, susah nak puaskan hati semua orang. =.=


Hasfalini,
Belajar rajin-rajin tau, jangan malas, jangan kuat tido, jangan banyak main. Belajar tu penting, target mesti kena tinggi. Lupakan semua yang tak penting. Jangan ikut kawan, kalau kawan selalu kuar overnite pun, jangan terpengaruh tau =.=

Err, soal hati dan perasaan tu,, err, tengoklah macammana =.= Oh, tens untuk incik tudm sebab ingat dan wish besday kat hasfalini. Dia sangat terharu okeh. Tak sangka dan terkejut. Anyway, tunggu setahun lagi tau, tak lama dah nak abes belajar. ^__^

Yeay! 
Psst : Tens dekat semua yang wish besday!

2 comments:

Fitri Karim said...

selamat hari lahir =)

Rozami said...

hepi besdey
umur meningkat, hormon berubah tu yg cepat sentap...

makan coklat byk2