CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Tuesday, April 19, 2011

Fix It!

Assalamualaikum wbt...

hellow peeps! lama aku tak berceramah kat sini. Aik, kejap gua, kejap aku. mane satu ni? Aceli aku nak guna as tapi macam...err..haktuih! Tak kisah la memana kan, asal selesa dan mesejnya sampai. Ye dak? *hangguk-hangguk. 

Aku on fesbuk tadi, keluarlah berpuluh-puluh notipikesyen dok kutuk mengutuk pengurusan kolej aku pasai kena tendang kolej. Haihh biasa la der, lumrah dunia.Kesian jugak dekat mereka-mereka yang aktif kena tendang keluar ni.  Aku pun kadang-kadang tak mampu nak keluarkan sebarang pendapat. Karang, kerana mulut badan binasa. Jadi aku rasa eloklah setel yang mana patut. Kalau stay kat rumah sewa, bajet pun lari, transpot pun nak kena cari, nak dating pun susah nanti kang. Mungkin takde rejeki kita nak stay kolej, apapun rayuan boleh dibuat. Jangan bimbang hokeyh! ^___^


Actually, masa aku godek-godek lappy tadi. Aku terjumpa satu lagu. Lagu hadiah dari seorang teman. Masa tu aku tengah sedih sangat dan beliau tag aku lagu ni. Super meaning okeh!



video