CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Sunday, September 18, 2011

Ceramah Ustaz Azhar Idrus? Kahkahkah

Assalamualaikum wbt...

Ok fine, saya kena sound setepek dengan incik TripleA akibat terlebih perasan dalam entri lepas =.=. Kihkihkih, hey normal la tu kan ;p

Awak semua pernah dengar ceramah agama tak? Mesti pernah kan. Ok ok, if bukak youtube, video ape yang selalu jadi tontonan? Hah? justin bieber, oyeah man, baru Amerika beb! Hotak mu! sekali sekala ni kita bukak la ceramah-ceramah agama sikit. Ala, tak lama, sekejap je. Dan jenis saya pulak kalau online youtube mesti nak dengar ceramah dari ustaz Azhar Idrus. Seronok, makin lama dah jadi macam satu kebiasaan pulak. Bukan la saya nak show off, "eh eh baiknya as sekarang". "Ele, dengar ceramah pom nak gebang-gebang dekat orang, ape celop?!" No no no. saya takde niat pom cuma saya nak suggestkan la antara ceramah agama yang best didengar dan tak memboringkan.

Tak percaya, cubalah!

Ada satu video yang saya paling ingat adalah video tips untuk anak menantu yang datang ke rumah. Memang lawak habis la. Ok cenggini la gambaran dia.


" Kalu bakal anok natu laki datang jalang ke umoh pakai gelang ngan rantai, tok tue wat kluor air nyo (air kelapa), haa bila anok natu tanye, doh nape ayoh jamu air nyo ey? Jawabnya ayoh, BERUK je hok pakai gelang ngan rantai neh." hahahha..

Memang ustaz Azhar Idrus ni teramat la pekat bahasa Terengganu dia, tapi boleh lah faham lagi sikit-sikit tu.. Haih, cakap saja tak guna, saya upload 2,3  video yang bagi saya kelakar habis lah..Selamat tonton peeps ;p



Haa, yang ni video penerangan mengenai cara nak tangani isteri yang suka tak tutup aurat. Hihi, lawak-lawak ;p


Ini satu lagi..Yang hairannya, ade jek ustaz wat lawak kutuk perempuan. Most of his video memang asyik kutuk perempuan tau, tapi semua yang ustaz cakap memang betul pom. Jum kita dengar dan jadikan ianya satu nasihat berguna. Lawak, lawak jugak, input kena ambil kan =.="

 Last, video kelebihan orang perempuan.. Jarang sangat kott..



Okbai, till then we meet again :)

4 comments:

Unknown said...

beghuk jah paka ghata..ekeke

msredcheesecake said...

suka klip kelebihan perempuan tu...perempuan kena bayk duduk rumah dan tak perlu keluar kalu tak perlu...

fazrulnoor said...

bagus org yg suke g dengar ceramah agama

Anonymous said...

best2... bab politik pn best...